Nog 1 keer, alle actie's op een rij - Reisverslag uit Nieuwerkerk a/d IJssel, Nederland van jongereninactie2014 - WaarBenJij.nu Nog 1 keer, alle actie's op een rij - Reisverslag uit Nieuwerkerk a/d IJssel, Nederland van jongereninactie2014 - WaarBenJij.nu

Nog 1 keer, alle actie's op een rij

Door: Danielle van der Zanden

15 Juli 2014 | Nederland, Nieuwerkerk a/d IJssel

Nog 2 goede, en een halve nacht, en we gaan naar Moldavie!
Na ons in het bloed, zweet en tranen te hebben gewerkt, hebben we dan het volledige bedrag bij elkaar.
Nog 1 keer de actie's op een rij; het oliebollen bakken, de Sinterklaas centrale, kerstkaarten bezorgen, God on stage, Hotel oranje boven, Avond van de Caberet, de kilometerloterij en paasbroden verkocht. Al met al dus veel werk verricht om vrijdag te kunnen vertrekken, maar het is gelukt. We willen alle mensen die hier aan mee hebben geholpen dan ook erg bedanken hiervoor!

• 15 Juli 2014 - 21:05

Magda:

Zoals eerder gezegd: jullie reis begon een klein jaar geleden met alle voorbereidingen. Hard gewerkt om nu als groep daar het werk af te maken. Heel veel succes en vooral plezier met elkaar!